duminică, 20 martie 2011

Sportivi cu care ne mandrim!(2)

Pugilistul Lucian Bute şi-a apărat titlul mondial IBF la categoria supermijlocie pentru a şaptea oară consecutiv, după ce l-a învins pe irlandezul Brian Magee, prin KO în repriza a zecea, într-un meci disputat la Centre Bell din Montreal, potrivit Mediafax.

Bute a declarat duminică dimineaţa, la postul de televiziune B1, că speră "din tot sufletul" ca următorul meci să-l susţină în România.

"Sunt fericit de performanţa şi spectacolul oferite. Mă bucur că toţi romanii au putut să ma vadă şi sunt fericit că România a fost alături de mine. Nu ştiu ce va urma, dar sper din tot sufletul să boxez în România, luni sau marţi voi discuta cu patronul şi în vară sper să vin în România. Nu am fost în vacanţă în Florida, am muncit foarte mult. Am lucrat la tactică şi nu întâmplător a venit acest upercut. În primele reprize a fost mai echilibrat şi apoi mi-am lăsat braţele să curgă, iar acel upercut a fost pregătit. Ştiam ca Magee e un boxer foarte puternic şi că mă aşteaptă un meci greu. Lovitura la ficat i-a slăbit ritmul şi de acolo am putut să-mi fac jocul", a declarat boxerul.

Bute, cel mai bun boxer

Pugilistul irlandez a declarat că Lucian Bute este cel mai bun boxer pe care l-a întâlnit în carieră.

"Pur şi simplu Lucian este cel mai bun pugilist pe care l-am întâlnit. Este inteligent, loveşte cu forţă, fără să mai pun la socoteală că este greu de atins", a declarat Magee după partida cu românul.

Lucian Bute şi-a apărat titlul mondial IBF la categoria supermijlocie pentru a şaptea oară consecutiv, după ce l-a învins pe irlandezul Brian Magee, prin KO tehnic în repriza a zecea, într-un meci disputat, duminică, la Centre Bell din Montreal.

iata cateva poze de la meci.Sa ne traiesti,CAMPIONULE!




Pentru cei care nu au vazut meciul,am decis sa incarc si un rezumat.Vizionare placuta!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu