sâmbătă, 19 martie 2011

Ajutor pentru baieti:)



Dat fiind faptul ca sunt multi care nu stiu cum sa intre in vorba cu o fata,va voi sugera o serie de replici pe care le puteti folosi.As dori totusi sa specific ca aceste replici nu sunt inventate de mine si ca nici nu le-am folosit vreodata.
1. A iesit soarele sau doar ai zambit ?
2. A… pe tine te stiu, nu ai fost finalista in “Miss Romania?”
3. Ai o harta? Ca m-am ratacit in ochii tai.
4. Ai un pansament, m-am lovit la cap cand te-am vazut.
5. Am atatea emotii in fata ta incat mi-am uitat replica de agatat.
6. Am avut o zi proasta si intodeauna zambetul unei fete dragute ma inveseleste. Vrei sa imi zambesti?
7. Am invatat cumva la scoli diferite impreuna?
8. Arati asa de bine, incat era sa fac infarct.
9. Avem vreun prieten comun care sa ne faca lipeala?
10. Buna, pot sa iti cumpar o masina?
11. Ce caine dragut, ce numar de telefon are?
12. Chemati politia. Este ilegal sa aratzi asa de bine.
13. Corpul tau e alcatuit 90% din apa si mie mi-e sete.
14. Cred ca am probleme cu ochii, nu-i pot dezlipi de tine.
15. Cred ca sunt in Rai, pentru ca am vazut un inger !
16. Crezi in dragoste la prima vedere sau mai e nevoie sa mai trec inca o data?
17. Doamne ce ma bucur ca nu sunt orb !
18. Esti asa de misto cum zic toti baietii?
19. Esti chirurg ? Ca mi-ai scos inima.
20. Esti sigura ca nu ne-am mai intalnit in vieti anterioare?
21. Eu nu sunt asa de inalt, dar acum stau pe portofelul meu.
22. Felicitari, ai fost alesa “Cea mai frumoasa fata din camera asta”, iar premiul este o intalnire cu mine.
23. Fii unica si diferita, spune DA!
24. Imi dai si mie o poza, ca sa stiu ce sa ii arat Mosului sa imi aduca de Craciun?
25. Mazgalici ma cheama, dar poti sa imi spui “iubitule”.
26. Mi-ai furat inima, dar nu-i nimic, mai am alta in frigider, acasa.
27. Nu sunt beat, ci doar m-ai ametit tu.
28. O sa ma saruti, sau trebuie sa mint in jurnal?
29. Pot sa iti iau ceva de baut sau iti dau banii ?
30. Poti sa imi dai si mie indicatii catre inima ta?
31. Salut! Eu fac mai multi bani decat poti tu sa cheltui.
32. S-ar putea sa pleci in curad pentru ca celelate fete sunt invidioase pe frumusetea ta.
33. Scuza-ma… am observat ca nu m-ai observat!
34. Sunt nou pe aici, poti sa ma ajuti sa ajung in casa ta?
35. Sunt un hot si am sa iti fur inima!
36. Tatal tau este terorist, pentru ca tu esti o bomba.
37. Te-am urmat pana acasa. O sa ma pastrezi ?
38. Trebuie sa fi obosita, pentru ca ai umblat prin mintea mea toata ziua.
39. Trebuie sa ma insor cu cineva, ca sa nu ma expulzeze.
40. Trebuie sa sun in Rai si sa zic ca si-au pierdut un inger.
41. Tu: Arati exact ca a doua sotie a mea. Ea: De cate ori ai fost casatorit? Tu: O data.
42. Tu: Ce iti place sa mananci dimnineata? Ea: De ce? Tu: Ca sa stiu ce iti gatesc maine dimineata.
43. Tu: Nu mai pot astepta pana maine. Ea: De ce? Tu: Pentru ca arati din ce in ce mai bine.
44. Tu: Poti sa imi imprumuti si mie telefonul? Ea: De ce? Tu: Ca sa o sun pe mama si sa ii zic ca am intalnit fata ideala. (sau ca pt prima data m-am indragostit)
45. Tu: Scuza-ma vorbeai cu mine? EA: Nu. Tu: Atunci incepe acum.
46. Unde ai umblat toata viata mea?
47. Vocile mi-au zis sa vin si sa vorbesc cu tine.
48. Vorbim sau continuam sa flirtam de la distanta?
49. Vroiam sa arat acestor flori cat de frumoasa esti …
50. Woaaawww! Astia sunt reali ?
Sunt multe,aveti de unde alege.Dar,din punctul meu de vedere,ar trebui folosite numai daca vreti sa le faceti sa rada.Stiti si altele?Astept sugestii.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu