luni, 28 martie 2011

Cretinisme!...


In cazul in care mi-ati vazut statusul de pe yahoo("multi cretini pe lume,si mai si insista"),in urmatorul articol va voi da explicatia prezentei lui.

Vi s-a intamplat vreodata sa primiti un telefon la miezul noptii,iar interlocutorul sa inceapa sa va adreseze cuvinte mai putin frumoase?Sunt sigur ca vi s-a intamplat si voua,ca doar na...numerele de telefon circula mai ceva ca barfele de la o vreme incoace.Incep sa ma gandesc serios de acum cui sa ii dau si sa nu ii dau numarul meu de telefon.Nu ca mi-ar fi teama,dar ma dezgusta atitudinea unora care se imbata si incep sa dea telefoane la "caterinca",doar pentru ca lor li se pare cool.

Stiti ca era si un banc pe tema asta.Un student beat se apuca sa sune pe la profesori in mijlocul noptii.Si vede in agenda pe Doamna Buca.Ia telefonul,formeaza numarul si asteapta sa i se raspunde."Alo?" "Buna seara,doamna Buca?" "Da!" "Domnul Buca este?" "Da,este si dansul" "Atunci e tot curul acasa".

Ceva de genul asta fac si toti cretinii de pe lumea asta.Asta care ma sunase pe mine incepuse sa imi reproseze ca l-am blocat pe DMNX(iar eu habar nu am ce e aia).Mai rau este ca pe ei ii distreaza astfel de chestii,si se poarta de parca si-ar arata barbatia.

Daca vi s-a intamplat si voua,feel free to share!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu