joi, 17 martie 2011

Bancurile de joi seara:))


Avand in vedere ca joia apare cate un nou episod din RObotzi,eu o sa incerc sa public in fiecare joi cate un TOP 5 BANCURI:
1.La un examen se prezintă studenţi cu diferite pregătiri. Intră primul foarte pregătit.. şi iese radios:
- Cum a fost? îl întrebă ceilalţi.
- E.. ca între profesori...
- Adică..?
- Ei întrebau, eu răspundeam, ne completam...
Intră şi al doilea şi la ieşire aceeaşi întrebare
- Cum a fost?
- Ca de la prof la elev... ei întrebau, eu răspundeam, mă mai ajutau ei...
Intră al treilea.. şi la ieşire:
- Cum a fost?
- E.. cum să fie ..ca între popi..
- Cum aşa?
- Pai ei întrebau, eu îmi făceam cruce, eu răspundeam îşi făceau ei cruce.

2.Studentă susţine examenul la Economie. Subiectul: teoria economică a lui Adam Smith. Profesorul, în vârstă, observă că studenta nu are idee despre teoria economică şi dorind, totuşi, s-o promoveze o intreabă:
- Dar care este prenumele lui Smith?
Fata se uită în sală – poate vre-un coleg îi va şopti, dar în zadar.
- Hai amintiţi-vă, este atât de simplu!
Fără rezultat. Profului i se face milă de studentă şi părinteşte o întreabă:
- Atunci, spune-mi: cum îl chemă pe primul bărbat?
Fata roşind si evident ruşinată răspunde:
- Petrică…

3.Vine un student în căminul de fete. Paznicul întreabă:
- La cine mergeţi?
Studentul:
- La cine mă sfătuiţi?

4.La recepția unui hotel sunt afișate cotele zăpezii: -Bușteni 17 cm -Clăbucet 21 cm -Postăvarul 28 cm. Intră o blondă, citește, merge la recepționer și întreabă:
- Care este camera domnului Postăvarul?

5.O tipă cu Ferrari mergea pe autostradă cu 19 km la oră. O oprește poliția și îi zice:
- Domnișoară, de ce mergeți pe autostradă doar cu 19 km la oră?
- Păi, dacă așa scrie pe indicatoare! A19!!!, răspunde tipa.
- Păi, nu… aia e autostrada, A de la autostradă… și 19 de la numărul autostrăzii.
- A… gata, am înțeles.
- Dar domnișoara din dreapta… de ce e așa galbenă la față?
- Habar n-am. Așa e de când am ieșit de pe A320

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu